Rabu, 8 Disember 2010

Bila aku sudah sedar... ternyata aku selama ini khilaf..

Dulu bila orang cerita  mengenai  'couple',, hatiku dan diriku merasa meronta2 untuk merasa dan mengalami.. dan bila aku sudah merasa,, barulah aku tahu bahawa Allah merancang sesuatu yang lebih baik dan sempurna untuk hamba-hambanya.. aku khilaf di dunia ini.. aku sedih kerana aku sangka cinta manusia itu membawa kebahgiaan tetapi kebanyakannya cinta yang hanya berlndaskan akal dan hawa nafsu sahaja tidak akan membawa nasib kita kemana-mana.. tetapi bila kita mencari cinta yang di redhai oleh allah... Kita akan merasai kebahagiaan bukan kekecewaan yang tak berkesudhan.. aku mesti pergi meningglkan ini semua..aku mesti hidup dalam hakiki aku tidak boleh ikut berpura-pura..aku harus berusaha dan berikhtiar untuk mencari kebahagiaan di dalam limpahan redha Allah subhanahu wa taala..
Sesungguhnya aku takut untuk hidup dalam kekecewaan tetapi itulah aku sebagai manusia tidak akan lepas dari perassan ini kecuali aku sendiri yang berjuang untuk mengubahnya... AKU HARUS MENCARI CINTA YAANG HALAL!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan