Rabu, 1 Disember 2010

Astaghfirullah

Ya Allah aku tak tahu lagi kenapa malam ini aku susah nak melelapkan mata. padahal esok aku ada imtihan al lughah al arabiah... Macam2 yang aku fikirkan yang aku tak tahu sampai ke mana fikiranku ini akan berakhir... Aku rasa gelisah sepanjang hari ini..dah dua hari aku berkeadaan begini..adakah aku terlalu risau akan keadaan diriku yang sekarang dah mencapai usia 20 tahun..atau akau fikirkan seseorang.. ya allah jauhkanlah aku dari cinta yang haram,perasaan yang melalaikan krana sesungguhnya aku berkehendak hanya cinta kepadamu dan rasul junjungan kami..maafkan aku ya allah.. ya allah hambamu ini berdoa pada mu semoga engkau suburkan rasa cinta ku terhadap mu supaya aku sampai kepada cinta yang benar2 engkau redhai...aminn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan