Ahad, 29 Januari 2012

ISTIKHARAH CINTA

mungkin ini ujian utk aku menghadapi perjalanan mencari jodoh.. aku selalu mendengar orng selalu kata klw nak cari suami yang soleh harus  mengubah diri jadi solehah dulu... memang aku akui aku terlalu mengharap orng yang sempurna yang dapat membimbing aku menuju syurga ilahi.. aku benar2 mengharap bakal suami ku nanti yang akan mendampingi aku di dunia  ini yang akan mendampingi aku di akhirat kelak,,, ya Allah aku hanya manusia yang lemah aku benar2 berharap untuk bertemu dgnnya ya Allah.. klw memang jodoh yang datang dalam waktu  terdekat ini adalah jodoh yang baik dan soleh dan yang memang engkau tentukan di loh mahfuz.. aku sedia menerimanya..  iziznkan lah aku ya Allah untuk menjalani hidup ini dgn berpandukan al-quran dan sunnah.. agar aku menjadi seorang yang mengamalkan sunah rasulmu...  berilah aku kesabaran kerana  mungkin jodoh ku masih mencari diri ku...:) bantu aku ya allah dalam meempuhi cubaan dan mencari keredhaanMU ya RAbbiiii...... Subhanallah wal hamdulillah wa la ilaha ilallah.... tawakkaltu alallah....:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan