Selasa, 30 November 2010

alhamdulilah hari selesai satu paper walaupun kurang memuaskan..aku hanya berserah pada allah subhanahu wa taala..two more papers to go...will try my best...nsya allah..

beberapa hari lalu aku menyambut ulang tahun..alhmdulilah allah memanjangkan usia ku..sepanjang hari aku menunggu inbox dari seseorang tetapi sia-sia bila yang ku dapat inbox orang lain yang aku tidak harapkan langsung akan muncul dalam hidup ku...
ke mana agaknya jalan jodoh ku pada kehidupan di dunia ini?aku dulu salah menilai..aku pilih kaca dari permata sehingga orang yang benar2 aku sayang pergi jauh meninggalkan diriku..mungkin sekarang dia sudah mempunyai teman yang baru dan bercadang hendak mendirikan rumahtangga..dia sudah jauh menghindar dari diriku..lalu aku telah membuat keputusan untuk pergi jauh dari hidupnya dengan memahzufkan segalanya yang bersaangkut paut dengan dirinya..seseungguhnya dalam hatiku masih mengharapkannya..aku harus redha jarak memisahkan kami..mungkin ada yang lebih abik dari dirinya yang allah telah tuliskan bagiku di luh mahfuz..aminnnn ya rabbal alamin...

hendak menyesal tak berguna lagi..bila ku kenangkan kisah lama dia adalah insan yang terbaik bagiku..aku tidak dapat mengatakan cinta padanya kerana cinta itu melalaikan tetapi aku tahu dia sayang padaku ..dia terlalu ambil berat sehingga ia sanggup melakukan apa saja demi menyenangkan diri ku...
dia pernah berkata:sebelum abang pergi..abang mau ukhti senyum dulu..
kalau aku hendak marah padanya selalu saja tak jadi sebab ia pandai membuat aku ketawa..aku rindu padanya..sebab itu aku berusaha membuat blog ini untuk mencurahkan rasa hati yang tidak mampu didengar oleh sesiap kecuali hanya dapat ku coretkan di blog ini...ya allah maafkan diriku..aku terlalu berdosa padanya...buat abang:ukhti nak minta maaf , ukhti akan pergi jauh dari hidup abang...berbahagialah abang...:(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan